آفرینک
X

کوکو Coco (2017)

کوکو Coco

انیمیشن کوکو Coco راجع به دنیای دوست داشتنی و پر رنگ و هیجان انگیز موسیقی هست. توی انیمیشن کوکو میبینیم همه آدمهایی که با موسیقی مشکل دارن بخاطر یک مسئله تو ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 2+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • HD

معرفی کوکو

انیمیشن کوکو Coco راجع به دنیای دوست داشتنی و پر رنگ و هیجان انگیز موسیقی هست. توی انیمیشن کوکو میبینیم همه آدمهایی که با موسیقی مشکل دارن بخاطر یک مسئله توی گذشته هاشون هست وگرنه کدوم آدم عاقل و سالمی هست که با موسیقی مشکل داشته باشه؟! میگوئل پسربچه مکزیکیه که عاشق گیتار و نوازندگی هست ولی مادربزرگش مشکل و حتی میشه گفت تنفر عجیب غریبی از گیتار و موسیقی و نوازندگی داره.

حالا اگه جای دیگه دنیا بود آدم راحت تر میتونست باور کنه ولی آخه توی مکزیک که همه شون عشق گیتار و شادی هستن هم مگه از اینجور آدمها پیدا میشه؟ مادربزرگ وقتی توی خیابون نوازنده میبینه با چوب میفته دنبالش و اصلن هم اجازه نمیده میگوئل دست به گیتار بزنه، یعنی چه اتفاقی ممکنه برای اون افتاده باشه؟ میگوئل یک روز متوجه میشه که پدربزرگش یکی از بزرگترین نوازنده های گیتار بوده و اینجا اون بیشتر گیج میشه. این معما باید حل بشه و از اونجایی که مکزیک سرزمین افسانه و معجزه ها هست اون یک روز خودش رو در یک سرزمین رنگارنگ و پر از شادی پیدا میکنه. اونجا کجاست؟ سرزمین مردگان.

اگه قبلن انیمیشن کتاب زندگی رو دیده باشین پس میدونید که سرزمین مردگان چه جای باحالی هست. حالا البته هیچکدوممون عجله ای برای رفتن به اونجا نداریم ولی اگه خدای نکرده یک روز گذرتون به اونجا افتاد حتمن به قسمت مکزیکی اش برید. میگوئل که توی دنیای مردگان گیر افتاده باید متوجه بشه که چرا مادربزرگش با موسیقی مشکل داره و از اون مهمتر، باید یک راهی برای برگشت به دنیای زنده ها پیدا کنه. اگه شما هم مثل من میخوایید بدونید چه اتفاقاتی برای این پسربچه و پدربزرگ مادربزرگش میفته پس وقت رو از دست ندید و به محض رسیدن انیمیشن کوکو به تماشای اون بشینید. زبان اصلی این انیمیشن انگلیسی هست و شما میتونید اون رو با دوبله فارسی در آفرینک ببینید.

جزئیات ساخت انیمیشن کوکو Coco

کارگردان این انیمیشن لی آنکریچ Lee Unkrich هست و کمپانی پیکسار Pixar Animation Studios و والت دیزنی Walt Disney Pictures هم تولید و پخشش رو انجام میدن.