آفرینک
X

همه موجودات ریز و درشت All Creatures Big and Small (2015)

همه موجودات ریز و درشت All Creatures Big and Small

انیمیشن همه موجودات ریز و درشت با یک اسم دیگه هم شناخته میشه: اوپس. . . کشتی ما رفت!داستان از این قراره که گویا دنیا داره به آخر می رسه. قراره یک سیل بزرگ ب ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 5.8 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • FHD

معرفی همه موجودات ریز و درشت

انیمیشن همه موجودات ریز و درشت با یک اسم دیگه هم شناخته میشه: اوپس. . . کشتی ما رفت!داستان از این قراره که گویا دنیا داره به آخر می رسه. قراره یک سیل بزرگ بیاد و همه چیز رو بشوره ببره. حیوانات دنیا دارن یک کشتی میسازن که از طوفان جون سالم به در ببرن. دیو و فینی دو تا پرنده عجیب و غریب و دست پاچلفتی هستن. اسم گونه حیوانی اونها نستریانس هست. کسی خیلی چیزی راجع به این پرنده ها نمیدونه. تازه باید قیافه هاشون رو ببینید، صورتی و بنفش و رنگای عجیب غریب. ولی بقیه حیوانات این دو تا رو توی کشتی شون راه نمیدن! نامردا.

عوضش اونا دزدکی سوار کشتی میشن. تا اینکه دو تا حیوون دیگه که شبیه روباه هستن میفهمن و نقشه شون لو میره. موقع تعقیب و گریز از دست حیوونها توی دریا میفتن و حالا باید شنا کنن تا به ساحلی جایی برسن. بالاخره میتونن خودشون رو به قله یک کوه برسونن و نجات پیدا کنن. ولی خوب این تازه اول مشکلات هست. باید از دست یک سری شکارچی فرار کنن. باید توی این سیل و وضعیت غذا پیدا کنن. تازه، با تنبلی و بی حالیشون چکار کنن؟اگه میخواید بدونید په بلاهایی سر این دو تا پرنده رنگی میاد و بالاخره میتونن نجات پیدا کنن یا نه پس وقت رو از دست ندین و به تماشای این انیمیشن کمدی و ماجراجویانه بشینید. این انیمیشن در ابتدا قرار بوده به صورت دو بعدی ساخته بشه ولی بعد تهیه کننده هاش تصمیم به سه بعدی سازی اون گرفتن.

شخصیت های انیمیشن همه موجودات ریز و درشت All Creatures Big and Small

دیو و فینی: دو تا پرنده عجیب که گویا نسلشون منقرض شده!

هیزل و لی: اونا هم دوتا موجود شبیه روباه هستن. این دو تا هم متاسفانه منقرض شدن.

شیر: فرمانده حیوانات و کاپیتان کشتی.

شعار تبلیغاتی انیمیشن همه موجودات ریز و درشت All Creatures Big and Small

یک کشتی. 50 هزار تا حیوان. چه اتفاقاتی میتونه بیفته؟!