آفرینک
X

جوجه کوچولو Chicken Little (2005)

جوجه کوچولو Chicken Little

انیمیشن جوجه کوچولو داستان جوجه ای هست که میخواد از خودش سلب سوء شهرت کنه. شما میدونین سلب سوء شهرت چی هست؟ منم نمیدونم. مدتی قبل، وقتی که یک دونه درخت کاج ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 5.8 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 3+ سال
  • HD

معرفی جوجه کوچولو

انیمیشن جوجه کوچولو داستان جوجه ای هست که میخواد از خودش سلب سوء شهرت کنه. شما میدونین سلب سوء شهرت چی هست؟ منم نمیدونم. مدتی قبل، وقتی که یک دونه درخت کاج روی سرش افتاده بود بشدت ترسید. سراسیمه و آشفته می دوید و داد میزد که دنیا داره به پایان میرسه. آخه یک دونه کاج برای یک جوجه خیلی بزرگه. اون حق داشته بترسه و اهالی دهکده محل زندگیشون رو هم بترسونه. ولی بعد که قضیه روشن شد بخاطر فکر و کارش کلی مسخره اش کردن. پیش باباش هم آبروش رفت. حالا جوجه کوچولو در تلاش کاری کنه تا آبروی از دست رفته اش بخاطر اون قضیه برگرده. در همین حین یک تکه از آسمان واقعن داره روی زمین می افته. اینبار دیگه خبری از دونه کاج و این چیزها نیست، آسمون واقعیه. جوجه کوچولو و دوستاش تلاش میکنن که دنیا رو نجات بدن. البته ایندفعه بی سر و صدا این کار رو میکنن. اینبار دیگه نمیخوان دهکده رو ترس و وحشت برداره. بنظرتون یک جوجه با رفیقهاش میتونن دنیا رو نجات بدن؟اصلن اون تکه از آسمون چرا جدا شده و داره می افته؟اگه میخواید بقیه داستان رو بدونید وقت رو از دست ندید و به تماشای این انیمیشن جذابِ ماجراجویانه و کمدی بشینید.

شخصیت های انیمیشن جوجه کوچولو

جوجه کوچولو: معرف حضورتون هست دیگه؟ ناجی دنیا. باک کلاک: بابای جوجه کوچولو. ابی مالارد: یک خانم اردک خیلی خوشبین و شاد. دن مولینا: یک ماهی که خارج از آب زندگی میکنه!! چطوری؟! باید ببینید. فاکسی لوکسی: یک روباه شیطون که ستاره بازی بیس بال هم هست. ران خپله: یک خوک چاق و مهربون. دوست اصلی جوجه کوچولو.

شعار تبلیغای فیلم این هست:

پایان نزدیک است. قهرمان پدیدار میشود. کارگردان انیمیشن جوجه کوچولو مارک دیندال (Mark Dindal) هست. یکی از مشهورترین کارهاش که حتمن دیدینش انیمیشن علاءالدین و غول چراغ هست.